fredag 20 februari 2015

Ett rejält lager...


...av servetter, det var vad jag hittade när jag röjde ur ett av köksskåpen under min vårstädning. Det fanns verkligen gott om sådana och nu har jag sorterat och lagt dem på ett ställe så det är lättare att hitta dem. Det här är några av mina favoriter, alla kommer från GreenGate. Jag blir så sugen på att duka upp ett riktigt somrigt bord i trädgården när jag ser dem, men det får ju vänta ett tag.

Det är sannerligen en fröjd att genomföra en riktig vårstädning. Nu kan vi snart öppna varenda låda och skåp i huset och bara beundra ordning och reda! Sedan får vi se hur länge det håller i sig :)

I går fortsatte vi vår sportlovslediga tillvaro, sonen och jag. Bland annat var jag och masserade mina föräldrars hund och fick en makalöst god kladdkaka och havreflarn med grädde emellan, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar